Polityka Prywatności
- ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest WAWA NOVUM sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sokołowska 11 /U1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000492740, NIP: 5242766122, REGON: 147053666, kapitał zakładowy: 10 000,00 zł (dalej jako: „Administrator”).
Prywatność użytkowników odwiedzających stronę internetową https://novum-developer.pl/ jest dla Administratora szczególnie ważna. Dane przekazane przez użytkowników są wykorzystywane jedynie do celów wskazanych w niniejszej polityce prywatności („Polityka Prywatności”).
- KONTAKT Z ADMINISTRATOREM
Z Administratorem można skontaktować się poprzez e-mail wawa@wawa-novum.pl
lub telefonicznie +48 511 766 115 w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
- BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI
Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne by Państwa dane osobowe były bezpieczne, w tym zabezpiecza dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, ich utratą lub zniszczeniem. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych zostały wdrożone odpowiednie zabezpieczenia personalne, organizacyjne, techniczne (informatyczne) i fizyczne. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do Państwa trzeciego.
- DANE PRZEKAZANE ADMINISTRATOROWI, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, CELE ORAZ PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA
W zakresie, w jakim Administrator zbiera dane osobowe, Administrator pełni obowiązki administratora danych i przetwarza dane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Administrator nie podejmuje decyzji, które mają skutek prawny dla Państwa i które są wynikiem zautomatyzowanego przetwarzania, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
- REALIZACJA SPRZEDAŻY
Dane osobowe podawane Administratorowi w celu zawarcia lub realizacji zawartej
z Państwem umowy (tj. art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w tym umów takich jak: umowa rezerwacyjna, umowa deweloperska, umowa przenosząca własność nieruchomości, umowa przedwstępna, umowa sprzedaży nieruchomość) – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest:
- niezbędność przetwarzania danych osobowych w celu wykonania umowy przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- niezbędność przetwarzania dla wykonania obowiązków prawnych ciążących
na Administratorze – np. w przypadku wystawienia użytkownikowi faktury VAT lub innego dokumentu księgowego zawierającego dane osobowe (podstawą prawną przetwarzania danych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
W przypadku ustalania, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających z zawartej umowy, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora w tym celu będzie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. uzasadniony interes prawny Administratora.
- MARKETING
W przypadku operacji przetwarzania w celach marketingowych podstawą takiego przetwarzania jest wypełnienie celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), tzn. w szczególności przedstawianie oferty Administratora w odpowiedzi na zapytanie klienta, złożone za pomocą poczty elektronicznej (e-mail), tradycyjnej, telefonu itp.
- KONTAKT TELEFONICZNY, KORESPONDENCJA E-MAILOWA ORAZ TRADYCYJNA
W przypadku kierowania do Administratora za pośrednictwem poczty e-mail lub tradycyjnej korespondencji niezwiązanej z usługami świadczonymi na rzecz klienta lub inną zawartą
z nim umową, dane osobowe zawarte w tej korespondencji są przetwarzane wyłącznie
w celu komunikacji i rozwiązania sprawy, której dotyczy korespondencja. Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do niego w związku z jego działalnością gospodarczą.
Podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora
(art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji kierowanej do niego w związku z jego działalnością gospodarczą.
Administrator przetwarza jedynie dane osobowe istotne dla sprawy, której dotyczy korespondencja. Całość korespondencji jest przechowywana w sposób zapewniający bezpieczeństwo zawartych w niej danych osobowych (oraz innych informacji) i ujawniana jedynie osobom upoważnionym.
- PLIKI COOKIES
Strona internetowa używa plików cookie i innych powiązanych technologii („pliki cookies”). Administrator wykorzystuje niezbędne pliki cookies przede wszystkim w celu dostarczania usług oraz funkcjonalności strony internetowej.
Pliki cookies to małe fragmenty tekstu, kodu, które są wysyłane do przeglądarki i które przeglądarka wysyła z powrotem. Niektóre pliki cookies są czasem zapisywane na danym urządzeniu podczas przeglądania strony internetowej. Istnieją różne rodzaje plików cookies. Pliki cookies zostały podzielone na następujące kategorie:
- niezbędne pliki cookies – służą m.in. do zapewnienia stabilności funkcjonowania strony internetowej (mierzą ruch, zabezpieczając nas przed jej przeciążeniem);
- funkcjonalne – umożliwiają zapamiętanie wybranych przez Państwa preferencji np. dot. prywatności, zapamiętania ustawień strony internetowej;
- statystyczne – pliki, umożliwiające prowadzenie statystyk strony internetowej;
- analityczne – te pliki cookies pomagają ulepszać i mierzyć wydajność strony internetowej poprzez zbieranie i raportowanie informacji w zakresie korzystania ze strony internetowej;
- reklamowe – pliki stosowane w przypadku prowadzenia kampanii reklamowych, aby dostosować reklamę i zapamiętać jej ustawienia.
Administrator wykorzystuje niezbędne pliki cookies przede wszystkim w celu prawidłowego dostarczania usług oraz funkcjonalności strony internatowej, z których chcą Państwo skorzystać. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w związku ze stosowaniem niezbędnych plików cookies jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W zakresie pozostałych plików cookies tzw. „plików opcjonalnych” (statystycznych, analitycznych, funkcjonalnych i reklamowych), podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – jeżeli pliki te są stosowane.
Niezbędne pliki cookies mogą być instalowane wyłącznie przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej. Przetwarzanie danych osobowych w związku z wykorzystaniem reklamowych plików cookies jest możliwe po uzyskaniu zgody. Zgoda ta może być w każdym momencie wycofana. Pliki wykorzystywane na stronie mogą mieć charakter:
- czasowy – są automatycznie usuwane po określonej dacie ważności;
- stały – są aktywne w przeglądarce do chwili ich usunięcia przez Państwa, co mogą Państwo zrobić w dowolnym momencie.
W większości przeglądarek internetowych można: kasować pliki typu cookies z twardego dysku komputera (z poziomu ustawień przeglądarki), zablokować wszystkie przysyłane pliki typu cookies lub ustawić ostrzeżenie przed zapisaniem ich na dysku.
W przypadku skorzystania przez użytkownika z takiej możliwości (tj. ograniczenia lub dezaktywowania zapisywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki), korzystanie ze strony internetowej może być niemożliwe lub ograniczone. Usunięcie lub zablokowanie niektórych plików cookies może wpłynąć na dostępność funkcjonalności strony, prawidłowość
jej wyświetlania oraz utratę preferowanych ustawień strony.
Mają Państwo prawo do skorzystania z oferowanych przez każdą przeglądarkę możliwości przeglądania, usuwania oraz ograniczania i kontrolowania przyjmowania plików cookies. W celu pozyskania dodatkowych informacji możesz zapoznać się z treścią pomocy lub ustawieniami prywatności/bezpieczeństwa w używanej przeglądarce. Automatyczne ustawienia dla najczęściej wykorzystywanych przeglądarek możesz zmienić zgodnie z instrukcjami znajdującymi się pod następującymi adresami:
- PRAWA
Mają Państwo prawo:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania; - do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych;
- do przenoszenia Państwa danych osobowych;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (organu ochrony danych osobowych).
W każdym czasie, mogą Państwo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych przetwarzanych przez Administratora w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), za pośrednictwem środków komunikacji wskazanych w Polityce Prywatności.
W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie zgody, można tę zgodę wycofać
w dowolnym momencie, kontaktując się z Administratorem.
- OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas realizacji zawartej umowy, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora.
Dane osobowe podane Administratorowi w celu zawarcia umowy przetwarzane będą przez Administratora do czasu wykonania umowy, a po jej wykonaniu do końca okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, który wynosi co do zasady 6 lat licząc od końca roku, w którym umowa została wykonana lub do końca okresu obowiązkowego przechowywania dokumentacji podatkowej, który wynosi co do zasady 5 lat licząc od końca roku, w którym upłynął termin płatności podatku – w zależności od tego, który z ww. okresów skończy się później.
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami,
a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
- POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Administrator może zlecić innemu podmiotowi przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji określonego zadania. W sytuacji powierzenia przetwarzania danych osobowych podmiotowi zewnętrznemu, w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych określa się przede wszystkim przedmiot i czas trwania przetwarzania, charakter i cel przetwarzania, rodzaj danych osobowych oraz kategorie osób, których dane dotyczą, obowiązki i prawa administratora.
- ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe mogą być również przekazywane przez Administratora zewnętrznym odbiorcom, z których usług Administrator korzysta w celu należytej obsługi procesów związanych funkcjonowania przedsiębiorstwa Administratora. Są to w szczególności podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi księgowe, prawne i informatyczne.
Dane osobowe mogą być przez Administratora przekazywane podmiotom trzecim w zakresie,
w jakim będzie to konieczne do należytego wykonania przez Administratora umowy.
- INFORMACJA O WYMOGU LUB DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
I KONSEKWENCJACH ICH NIEPODANIA
Podanie danych osobowych jest dobrowolne i nie jest wymogiem umownym ani ustawowym,
ale może być niezbędnym warunkiem na przykład zawarcia i wykonania umowy.
- ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI
Administrator może zmienić obowiązującą Politykę Prywatności, w szczególności w celu
jej dostosowania do wymogów określonych obowiązującymi przepisami prawa, informując o dokonanych zmianach na stronie internetowej https://novum-developer.pl/